Back Market käyttää toiminnallisia evästeitä tämän sivuston selaamiseen. Käytämme myös evästeitä, joiden avulla voimme mitata liikennettä sekä näyttää räätälöityä sisältöä ja mainoksia.
Voit muuttaa asetuksiasi myöhemmin napsauttamalla minkä tahansa sivun alaosassa olevaa "Evästeet". Lue lisää Cookies.
Ohje- ja tukikeskus
Tarvitsetko apua? Olemme täällä sinua varten.
Kirjaudu sisään saadaksesi nopeimman ratkaisun
Tämä antaa oikeille ihmisille tietoa, jota he tarvitsevat auttaakseen sinua tilauksen tai ongelman kanssa.
Back Market on markkinapaikka, jossa ammattikunnostajat myyvät tuotteitaan. Tämä tarkoittaa, että Back Marketista ostamasi tuotteet tulevat sinulle suoraan myyjiltä, eivät meiltä. Back Market on silti tärkein yhteydenottokanavasi, jos ongelmia ilmenee. Aloita keskustelu kanssamme,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
Back Market -tilillesi (jos et ole jo tehnyt niin) ja napsauta kyseisen tilauksen vieressä olevaa Pyydä apua -painiketta. Tämä vie sinut verkkoviestintäalustallemme, jossa keskustelemme mielellämme kanssasi.
Kuinka peruutan tilauksen?
Sinulla on 30 päivää aikaa muuttaa mieltäsi tuotteen suhteen vastaanotettuasi sen. Jos tuote ei vielä ole lähetetty,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
ja valitse "Peruuta tilaukseni" sen tuotteen kohdalla, jota et halua. Jos tuotteesi on jo lähetetty, kieltäydy paketista toimituksen yhteydessä. Jos tuote on jo sinulla, kirjaudu sisään tilillesi, valitse "Pyydä apua" kyseisen tilauksen vierestä ja valitse palautuksen syy.
Lue lisää palautuksista
Useimmat korjaukset kuuluvat takuun piiriin, jonka saat automaattisesti jokaisen ostamasi tuotteen mukana. Huomaa, että takuun pituus riippuu maastasi, mutta se on vähintään 12 kk. Lisäksi on olemassa muutamia harvinaisia
poikkeukset
, jotka tekevät takuun mitättömäksi. Jos haluat pyytää korjausta,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
ja valitse "Pyydä apua" kyseisen tilauksen vierestä ja noudata ohjeita.
Lue lisää palautuksista
Usein kysytyt kysymykset
Milloin otan yhteyttä Back Marketiin?
Back Market on markkinapaikka, jossa ammattikunnostajat myyvät tuotteitaan. Tämä tarkoittaa, että Back Marketista ostamasi tuotteet tulevat sinulle suoraan myyjiltä, eivät meiltä. Back Market on silti tärkein yhteydenottokanavasi, jos ongelmia ilmenee. Aloita keskustelu kanssamme,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
Back Market -tilillesi (jos et ole jo tehnyt niin) ja napsauta kyseisen tilauksen vieressä olevaa Pyydä apua -painiketta. Tämä vie sinut verkkoviestintäalustallemme, jossa keskustelemme mielellämme kanssasi.
Kuinka peruutan tilauksen?
Sinulla on 30 päivää aikaa muuttaa mieltäsi tuotteen suhteen vastaanotettuasi sen. Jos tuote ei vielä ole lähetetty,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
ja valitse "Peruuta tilaukseni" sen tuotteen kohdalla, jota et halua. Jos tuotteesi on jo lähetetty, kieltäydy paketista toimituksen yhteydessä. Jos tuote on jo sinulla, kirjaudu sisään tilillesi, valitse "Pyydä apua" kyseisen tilauksen vierestä ja valitse palautuksen syy.
Lue lisää palautuksista
Useimmat korjaukset kuuluvat takuun piiriin, jonka saat automaattisesti jokaisen ostamasi tuotteen mukana. Huomaa, että takuun pituus riippuu maastasi, mutta se on vähintään 12 kk. Lisäksi on olemassa muutamia harvinaisia
poikkeukset
, jotka tekevät takuun mitättömäksi. Jos haluat pyytää korjausta,
kirjautumalla Back Market -tilillesi
ja valitse "Pyydä apua" kyseisen tilauksen vierestä ja noudata ohjeita.
Lue lisää palautuksista